Copywriting

Co to jest copywriting

 

Dobry copywriting jest podstawą większości działań marketingowych odbywających się w internecie – to właśnie wartościowa, interesująca, przyciągająca uwagę treść jest tym, co powoduje, że reklama może być jeszcze skuteczniejsza.

Copywriting to angielskie słowo tłumaczone na język polski jako pisanie tekstów i sloganów reklamowych. Jest to jeden z etapów w tworzeniu reklam różnego rodzaju, między innymi do spotów telewizyjnych, radiowych, także z jego użyciem przygotowuje się broszury, ulotki oraz na strony internetowe, w tym teksty pozycjonujące. W copywritingu ważne jest nie tylko lekkie pióro, ale również poznanie potrzeb i zachowań konsumentów, a także umiejętność stosowania sztuki perswazji.

Treści tworzone przez copywritera powinny wyróżniać się przede wszystkim oryginalnym podejściem do tematu, powinny przekazywać wartościowe informacje, również powinny być prawidłowe pod kątem ortograficznym, interpunkcyjnym i stylistycznym oraz być atrakcyjne wizualnie.

Oprócz tworzenia treści, które mają znaleźć się na docelowej stronie internetowej, również copywriting ma szersze zastosowanie. Dobry copywriter to podstawa wielu metod reklamowych odbywających się w przestrzeni wirtualnej.

 

Copywriting stosowany jest w takich działaniach on-line jak:

 

Oferta

W naszej firmie SEOINVEST prowadzimy współpracę z doświadczonymi copywriterami, którzy wiedzą, w jaki sposób wypromować Twoją stronę internetową. Dzięki ich wsparciu możesz mieć pewność, że staniesz się jeszcze bardziej popularny w internecie, a Twoja strona oraz inne powiązane z nią strony będą cieszyły się dużym zainteresowaniem.

Zachęcamy do skontaktowania się z naszą firmą w celu uzyskania dodatkowych informacji związanych z usługami copywritingu – odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i przygotujemy dla Ciebie ofertę, która będzie uwzględniać każde Twoje życzenie. Zapraszamy również do kontaktu w celu uzyskania dodatkowych informacji o naszym cenniku.