Co nowego na blogu
Google stosunkowo często wprowadza zmiany w algorytmie wyszukiwania. BERT jest modyfikacją ukierunkowaną na użytkownika, wdrożoną w celu lepszego zrozumienia przez wyszukiwarkę języka naturalnego. To jedna z największych aktualizacji od 5 lat, czyli od czasu wypuszczenia RankBrain. BERT przede wszystkim zmienia sposób rozumienia słów kluczowych przez algorytm wyszukiwania. Co to oznacza w praktyce? Jaki ma wpływ …
Prężna firma nie zwojuje rynku bez strony internetowej. Ta zaś powinna być czytelna, przyjemna dla oczu, intuicyjna, ale przede wszystkim – wysoko pozycjonowana w wyszukiwarkach. Poniżej przeczytacie o audycie seo, możliwościach jakie daje optymalizacja stron oraz o tym dlaczego warto zdecydować się na taką inwestycję jak najwcześniej. Audyty seo to w praktyce analizy stron internetowych …
John Mueller z Google podczas ostatniego z hangoutów potwierdził że Mobile First Index wszedł w fazę testów i jest obecnie widoczny dla „kilku stron” w wynikach wyszukiwania Google. Potwierdził to także wczoraj Gary Illyes podczas konferencji SMX East. Na pytanie co oznacza „kilka stron” odpowiedział „kilka procent naszego indeksu” co może oznaczać że dotyczy to …
Od kilku dni właściciele stron bez certyfikatu SSL (https) otrzymują powiadomienia w Google Search Console z informacją że strony które nie posiadają tego certyfikatu a używają formularzy do przesyłania danych będą od października 2017 w przeglądarce Chrome oznaczane jako niezabezpieczone. Dotyczy to przeglądarki Chrome począwszy od wersji 62. Oprócz tego w trybie incognito oznaczane tak …
Po 2 latach oczekiwania, Google poinformowało o wdrożeniu długo wyczekiwanego algorytmu Penguin 4.0. Co przynosi najnowsza aktualizacja? Czy zmienia coś w strefie optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych? Algorytmy komputerowe to, w dużym uproszczeniu, programy komputerowe, które poprzez analizę wielu różnych wskazówek dają konkretne odpowiedzi na potrzeby użytkownika. W kontekście wyszukiwarki Google algorytmy pomagają w …
Optymalizacją stron internetowych nazywa się dostosowanie, czyli inaczej zoptymalizowanie ich kodu, treści oraz grafik albo całej strony. Czynność przeprowadza się przede wszystkim w celu poprawy wygody użytkowania strony, zwiększenia jej użyteczności, a także jako wsparcie w pozycjonowaniu. Zgodnie z badaniami nawet około 80% potencjalnych klientów trafia na strony firmowe z wyszukiwarki Google, dlatego też optymalizacja …